Sunday 22 January 2012

~Sweet Memory~

salam...hari ni saya nak kongsikan beberapa kenangan manis yang tak boleh dilupakan:

1)Semestinya hari jadi yang pertama.
 Sebenarnya saya tak ingat apa2 pun. hanya video2 dan gambar2 je yang mengingatkan saya. (5.10.1999)

2)Penetapan di Negara matahari terbit iaitu Jepun selama 2 tahun (konichiwa).
utk peristiwa ni pon saya tak ingat ape2. hanya video2 dan gambar2 je yang mengingatkan saya. untungnya kalau dpt ingat semua tu. kami menetap di situ kerana  mengikut ayah saya bekerja di situ.

3)masok darjah 1
nasib baiklah saye bkanlah dikalangan bdak2 yg rindu mak bapak diorang.

4)pergi langkawi
Saya menginap selama seminggu di sana.

5)msok darjah 6
skarang dah jadi senior dah kat skolah. senior-senior jugak upsr ingat jugak. taon tu dah tak boleh main dah kna fokus utk upsr.

6)ambik perikse UPSR
masa tu dtg pulak prasaan debar2 . semua tkot. ade yang over confident. selepas habis perikse lega.

7) jamuan tahun 6
seronok sgt waktu tu. ari tu lah last jumpa kwn2.

8)result UPSR
semua debar2 termasok aq. alhamdulillah saya dpt 5A. mak ayah bangga dgn saye.

9)msok skolah mnengah.
dpt lah jugak msok asrama walaupun bkan asama penoh. saya ditempatkan di SMKAKL.

10) skarang dh F2
dah ade junior dah. kna tunjukkan perangai baik dpan diorang. yg lepas tu lpas.

~taon dpan dah nak PMR. sekejap je rase. baru taon lpas F1.~

ni ade beberape gambar....




No comments:

Post a Comment